torsdag 7. juni 2012

Blinded by, ready for, always yours, cardiac, filthy, guilty pleasure



Jeg tror folk flest har en guilty pleasure eller ti på lur. Selv har jeg opptil flere, noe jeg tror Spice Girls-plakaten jeg har hengende på veggen har avslørt for lengst.


Den av mine skyldige gleder som derimot gleder meg forbausende mye, er den som omhandler narsissismen min. Jeg har nemlig noe til felles med Fotballfrue - jeg liker å ta bilder av meg selv. Naken, med klær på.


Detaljer er noe jeg synes er viktig å understreke. Noen ganger kan man på en måte bare titte og titte, og plutselig ser man noe man kanskje ikke først la merke til.



Alle disse små overraskelsene/gledene.

Og apropos ingenting, nå har endelig planene for danmarksturen min blitt ferdiglagt. Ettersom den opprinnelige campen jeg har hatt som hjem de siste to årene har blitt oppløst, har jeg blitt tatt med inn i varmen hos campen til et av Norges beste mennesker, som jeg uten store problemer kan forveksles med.


Herre min hatt, dette blir bra!

2 kommentarer:

P sa...

hahahhahahahahaha, shit. La ikke merke til det først! trodde du måtte understreke at du holdt armen din under hodet akkurat slik som fotballfruen. Herregud, jeg griner.

Floka sa...

Hahahahaha!!! Yes!! Så bra, haha!