onsdag 2. januar 2013

Happy new year, Miss Sophie!

Før i dag har jeg relativt sjeldent tenkt over hvor mye man faktisk beveger seg i senga. Nei, ikke på den måten - grow up!

Alt er relativt, men regnestykket mitt endte i sånn omtrentlig 153254 omdreininger. Hvordan vet jeg det? La meg spole tilbake.

Jeg vet ikke om alle er klare over det, men mandag var årets siste dag. Det valgte vi å feire, noe overraskende mange av klodens beboere også gjorde. Vi startet i et middagsselskap med godt selskap - av både gode venner og en dose alkohyler.


Etter en stund, uvisst hvor lenge, var jeg og bokompis på vei hjem. Litt for sent innså jeg at det hadde blitt januar, en måned som også hører vinteren til. Bakken var med andre ord is framfor asfalt. Jeg nevnte nylig min kjærlighet for Disneyfilmer, men det er en kjærlighet som (på godt og vondt) aldri ender.


Poenget er at jeg endte i klassisk Bambi-stilling. I lettere voldsom bakrus bestemte jeg meg for å dokumentere resultatet i vårt under gjennomsnittet rene baderomsspeil. Problemet er bare at fargespekteret overhode ikke står riktig i forhold til spekteret av smerte, så klagesangen føles litt påtatt.


Tro meg, det er den ei. Dersom anatomi-kunnskapene ikke er helt på plass, kan jeg opplyse om at følgende skrubbsår er plassert på et av våre menneskers mest unyttige bein, halebeinet. Det hadde egentlig ikke gjort meg stort å faktisk ha en hale, så kunne den kanskje hjulpet min noen ganger nedsatte balanseevne.


Når det er sagt, håper jeg på å unngå adhd-lignende søvn i natt. Hadde vært litt greit å kunne sove gjennom en hel natt til i morgen. Takk for meg. Klynk.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det er skummelt nok å balansere seg på glattisen uten alkohol, så det er jo rene risikosporten å gå med alkohol i blodet. Det er kanskje en trøst at det går over etterhvert..smertene altså.

Godt nyttår søte <3

Filip sa...

fine bilder m. ulljakka på det øverste er ikke mindre enn vakker.

Happy New Year btw.